Deletedmom00260 kendi aracınız ise sorun olmaz belin agrıdıgında ya arkaya uzan ya koltuğunu yatır yastıkta al kendine. Yani bilmiyorum her insana göre değişir tabi ben sorum yaşamadım canım sürekli git gel yapıyoruz ayaklarım şişince uyuyorum kalktıgımda inmiş oluyor dinlendiğim zaman