Buket27 Kızlar sag gogusumun altı 3. 4 haftadır arada sureklı agrıyor hamılık te mi acaba diyorum 24 haftalık hamileyim Bu durum basına gelen varmı acaba ama hep aynı yer agrıyor
Melek25 Buket27 aynen cnm ya o haftada başladı bende de şu an 37 haftalık hala da devam ediyor o haftaya göre daha çok şiddetlendi ağrı kırılacak resmen bebek büyüdüğü içiin normalmiş diyor doktorum 🤗
Gzd_ Buket27 bende bende yerimden kalkamıyorum 25+4 şimdiden böyleysem ne olcak bilmiyorum doktorlar çaresi yok diyor tam da sağ göğüs altı çare bulanınız var mı böyle yaşanmaz günlük hayatı aşırı etkiliyor kalkamıyorum yerimden 😞
Melteeeem Buket27 canım sağ göğüs altı kaburga altı ağrıyıp sırtına vuruyor sa safra kesesi taşı ağrısı olabilir ben çok cekiyorum bu ağrıyı umarım sizin böyle değildir
Y-zgn Buket27 benimde aynı şekilde dayanamıyorum acısına hatta az önce post açmıştım konuyla alakalı internetten de baktım normalmiş kaburgalarımız sıkışıyormuş bebek büyüdükçe Allah yardımcımız olsun hepimizin sağlıkla alalım kucağımıza o yeter
1234567bsr- Ay aynı haftadayoz ve aynı durumdayım. Sadece aksamları oluyor sag gogus altım ve sırtımım tam ortası yaaa
Buket27 1234567bsr- ewet ya cnm ama cok agrıyor ve aynı yer hep benımkı gunduz de olur arada sagıma bazen cok yatamıyorum arısından bazen ama
Cesur 1234567bsr- aynı şekilde benimde oldu hem tenimin acıması hem ağrı şeklinde uzun süre oturamıyordum doktorum normal dedi uzun süre çektim suan kırk haftalığım son haftalarda bebek aşağıya dönünce galiba kendiliğinden gecti.
Buket27 Melek25 hm anladım cnmya içim rahatladı ama hep sag ve aynı yer sende demı ıyle olurdu kemik batıyormus gıbı acıyor
Melek25 Buket27 evet nedense hep sağ tarafta agrım oluyordu benimde hala da devam ediyor geçmis olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🤗
Ygll Yanlış hatırlamıyorsam benim 30 haftadan sonra karnım belirginleşmişti ve o haftadan sonra sağ göğsümün altındaki kaburgam inanılmaz ağrıyordu nefes aldırmayacak kadar. Bebek büyüdüğü için baskı yapıyor sanırım. Bebeğim 2 buçuk aylık oldu ve o kaburgamın üstü uyuştu hala geçmedi sanırım sinirlere zarar vermiş. Elliyorum hissetmiyorum kaburgamın üstündeki tenimi. Çok geçmiş olsun çok zordur o ağrı. Geçer inşallah kısa zamanda