Brcbrc6645 baş ağrıssı yaptı sadeece 12 saat kadar da bekletttiler eekstra 1.5 gün yattım hastanede. Takviye öncesi bi iğne yaptılar popodan vücut tepki gösterecekse göstermesin diyeymiş. Vücudu gevşeten bir iğneymiş. 2 ggün baş ağrım hiç geçmedi. İlk takıldığında bi 15dk mide bulantısı yaşadım bir de ebaşka hiçbir şey olmadı. Ama kantine bile yyollamadılar bayılabilirim diye 🤷🏽♀️