Peluskaa Arkadaşlar merhaba 22.haftamda mecburiyetten gebeliğim sonlandırıldı .. bugün 3. Gğnğmdü ve gogüslerde şişlik ve acıyla uyandım dr a gittim süt gelirse ilac vercem dedi ama bu kadar .. basına gelen var mı acıması şişliği sıcaklığı mahvediyor 😔
Natlus Peluskaa sut kesilmesi icin ilac kullanmamnizi tavsye ediyorum Ilacta sut kirigi yapabiliyor. Sutuniz olursada olmazsada hassasiyetten dolayi. Tulbent felan brseyler sarmaniz lazm. Ayrica sut gelirse ellemdikce bir sure sonra geri cekilir.
Sirkencubin Peluskaa başın sağolsun. Sıkı meme bandajı yapmalısın medikalcilerde satılan wrapler var onlardan almalısın. Eğer ateşin olursa o bandajı çıkarıp ılık suyun altında sütü boşaltmalısın. Doktorunun aslında dostinex vermesi lazımdı bu ilaç üç gün ara ile kullanılıyor.
Efuchama Peluskaa ben 34. Hafta doğum yaptım bebeğim vefat etti buyüzden sütü kesmek için doktor hap verdi iki adet sağıp iyice bitirdim sardım göğüslerimi tekrar dolmasın diye bi kaç sefer böyle yapınca bitti ama süt ağrısıysa almazsanız pıhtılaşma tıkanıklık yapabilir mastit deniyor
Efuchama Natlus süt kırığı nedir? Ben de geçen yıl ilaç kullandom şimdi yine hamileyim süt gelmemesinden korkuyorum
Elfii Peluskaa merhaba canım coook geçmiş olsun bnde 22 haftalık doğum yaptım amnion sıvım bitmişti ve aynı şekilde sütüm geldi . Şişti yandı göğsüm sakın sağma artar sütün . Ilık duş al rahatlatıyor buz soğukta koyma sakın sana diyen olacak millet . İçerde süt var soğuk koyarsan kristalleşir tıkar . Bikaçgün sabret geçiyor sıkma canını
Peluskaa Efuchama en cok da ondan korkuyorum inanın 😞 dr neden normal süt gelirse yaparız dedi bilmiyorum 😔 oysa ki acım cok yatarken bile şişlikten sızıdan yataga değince canım yanıyor 😔
Symnrdlkra Efuchama canim aminyom sivisi nasil bitmis yani herhangi bir belirti var miydi su felan mi geliyordu anlamadin
Natlus Efuchama Canim bnde dusuk yaptm cok fazla sutum vardi ozellikle gece ruyamda bebegimi emzirirdim.bi gelirdi dha btmezdi doktorum dan ilac istediğimde sut kirigi yapabilir sut kanallrin tikanabilir eger ilac alirsan sagman gerek ve sagarsan bu boyle devam eder demisti sagmami istememisti. Tulbente sar bekle demisti . Ilacla temizleniyor zannedyormusuz ama damaralr dolu oldgu icin ilac ictgimzde o kanallrin tikandgini bir dhaki gebeligin zor olacağını soyelmsti. Ben sarmistim 2 ayi gectkten sonra kendiliginden kesildi zaten tatlidan uzak durdukca suyuda azaltinca sutumde azalmisti.
Alparslanmoms Efuchama korkmayın benimde bir gebeliğim sonlandı 3 gün ilaç kullandım sütüm gelmesin diye şimdi oğlum var 10 aydır emiyor
Sermec Natlus canım bir sey merak ettim düşük yaptım sütüm geldı demişsin ama düşükte süt gelme olayı olmuyor bıldıgım kadarıyla benım de düşük oldu daha önce ama boyle süt gelmedi
Natlus Sermec sende gelmemis olabilir. Herkesin vucudu hamileligi farklidr kim diyor dusukte sut gelmedgini. Herkes bir degildr kiminde gelir kiminde gelmez. Bu sut hormonuyla alakali birseydr.
Peluskaa Sirkencubin henüz süt gelmedi gelince haber ver dedi ondan dolayı ilac baslamamış olabilir 😔 ama mastitten cok korkuyorm 😔
Sermec Natlus canım kac haftalıktı düşüğün benım 7 haftalıktı ve erken haftalarda süt oluşmaz ondan merak ettim
Natlus Sermec benim cogul gebelikti. Biraz durumum normal gebelere gore farkliydi belkide ondan. 12 haftaliklardi
Sermec Natlus belkı de canım benım erken haftada oldu bu arada başın sagolsun inşallah su an hamilesindir Allahın izniyle
Sirkencubin Peluskaa şişlik varsa sıkı bir bezle sarabilirsin bunun bi zararı yok. evde ateşölçer var değil mi? Ateşini ölç. Bir de mutlaka psikolojik destek almaya başla. Hem bedenini hem de ruhunu iyileştirmelisin.
Peluskaa Mrv_ycgl çok teşekkür ederim.. aslında hiç bi sıkıntı yoktu sonra bi gün azaldığını söyledi doktor biz idare eder diye düşünüyorduk sonra tamamen bittiğini soylediler ..