Sghslove kasinti kizariklik veya yanma yok kesinlikle sadece hani bazen parmaklar deri degistirirken dökülürya ayni onun gibi pul pul olup dökülüyo , benim normalde cildim cok hassastir bebe yagindan olabilir belki dedigin gibi zaten hamileligimin 2 ayinda sag baldir üstümde kizariklij cikmisti yanma ve kasinma oluyodu simdi gecti biraz ama hala hafif var cildiyeden randevu alamadim bi 5. Ayimdayim hala gidemedim maddi skntilardan dolayi .