Leyla9292 Fatmanurr3446 uygulama 56 diyor memleket plakası😀 fakat sezeryan olacam tahmini bi on gün daha erken olur 46 diyelim
_tugce Zeyno16 kaç haftalıkken doğmuş oldu bebeğiniz herhangi bir sorun yasadiniz mi acaba 🤔 benimde normalde kasım sonuda nst de sancılarım çıkıyor doktorum erken gelcek dedi bende korkuyorum
Ftm_yns Zeyno16 sizi program atmiyormu yeniden mi tarih ayarlayip giris yaptiniz uygulamaya canim benimde pazar son gunumde daha doğum yok ama nasıl giris yaptiniz geri
GizemKD Demirleblebi şuanda kaç gunluksuniz tam benimde sezaryen olucak büyük ihtimalde daha doktorum tarih vermedi şuan 36+3 teyim
Demirleblebi kuranilknur1 35+5 oldum,38+0’da doğum. Siz kaç haftalıksınız? Sağlıkta kucağımıza almak kısmet olsun🙏🏻
kuranilknur1 Demirleblebi amin inşallah hepimiz için 🤲🏻🙏🏻 Ben 36+2 deyim buğün gün verdi kilosu az dedi plesanta yaşlanmış benim ya üzüldüm bide suyun azalmış dedi erken olmaz inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
firdevs123 kuranilknur1 bende 36+3 şükür sağlıklı gözüküyor erken gelmezse kızım şafak 19 kasimda gun verdi doktor dün 😀😀😀😀
Cagla22 Fatmanurr3446 son 6 🥰❤️ Doktorum 8 Kasım’a gün verdi n verdi ama zaman durmuş sanki geçmiyor hiç 🤦♀️
Steacher Kasım annişleri sağlıklı doğumlarınız olsun bebişleri güzel güzel kucağınıza alın 🤲🏼🙏🏻 Sonra da sıra hemen bize aralığı bekleyenlere gelsin 🙈😊😊
cordelia Kirmiziigelin 14 kasım benim de günlerimiz dolacak ama bende de ne agri ne sancı ne açıklık var 😄 bizim bebeler rahatına düşkün mü olacak ne 🐣🤱🏻