Htczmra Kızlar cok sukur bende bebegıme kavustum carsamba sunı sancıyla doğuma başlama kararı alındı nst kasilmalarm olduğu için bebegimde geriden geliyodu aslında bebeğim tüp bebek ama ne kadarda olsa devlette önce normali destekliyolardi önce suni başlandı ama hiç açılma su gelme yumuşama dahi yoktu tam 12 saat sancı çektim artk dayanilck gbi değildi ve sadece 12 saatte parmak ucu acilmam oldu artk yalvarmaya başladım sezeryan die ama iyi gidiyrz diyolar tabi en sonunda eşimle görüştüm beni götür die oda dayanamadı zaten inlemelerm ve nst sesi hala kulağımda imza atıp cikacktm özelde eşim görüştü çıkış için doktor a söyledim ya beni sezeryana alın yada gidicm isteğe bağlı sezeryan olcm ddm devlette yapmiyokar çünkü çok şükür doktorm insafa geldi ve beni acilen apar topar sezeryana aldi dedgne göre acilmam o kadar yavastiki doğum birkaç gün surebilirdi şuan 2 günlük olduk bebeğim yanımda hala inananamyrm benimmi die Rabbim hepinizi bı sancida kurtarsn böyle cekmesn ve normal doğum gerçekten takdir edlck bisyms onu anladm ben yapamadım herkesn sancı eşiği farklıdır tabi Rabbim hepinizi yavrunuza kavustrsn onu görünce herşey unutuluyor dedikleri doğru evlat çok güzelmiş ben bebeğime 6 yıl sonunda tüp bebekle kavuştum çok şükür Allah herkese tattrsn bu duyguyu... Bende mezun oldum burdan herkese nasip olsun vakti saati gelince.
Elif_murat Canım rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin ikinize de. Normal doğum elbette takdir edilecek şeydir ama sen de elinden geleni zaten yapmışsın. 12 saat ne demek dile kolay ve hiç açılma olmamış. Sonuçta yavruna kavuşmuşsun ne güzel 😍