EbruCnr Ebrueylul doğum yapmadım ama doğuma kadar orda Nurgül hanımın kontrolündeydim. Biruni de doğumumu yaptım
Cigdemveminik Ebrueylul ilk doğumumu orda yaptm seval hanımdı doktorum malesef oğlumu kaybettim şmdi hamileyim yine ona gidiyorm normal foğum 5.000 sezaryen 6.250
EbruCnr Ebrueylul Ben 2018 de gittim. Şuan bi arkadaşım gidiyor. Ücretler yine artmış sanırım. Onun özel sağlık sigortası olduğu halde Normal doğum 7bin Zorunlu sezaryen 3bin Keyfi sezaryen 13bin demişti diye hatırlıyorum