dilanozkn sizin gebelik benden önde ben 17. Haftadayım ama şimdiden şiddetli sırt ve bel ağrısı yaşıyorum çok kötü bir durum anlıyorum sizi. Ben doktoruma muayene sırasında sormuştum normal dedi bazı gebelerde bu şikayetler olabilirmiş. Maalesef geçmiyor ne yaparsam yapayım. Sadece kendini çok yorma fazla ayakta durma dedi doktorum. Bu biraz hafifletiyor ama tümden iyi oldu geçti dediğim gün ykk maalesef 😢 siz tekrar kontrole gittiğinizde yine de sorun