EnginDenizim Yarim evet canım bazen 2 gun bile kipirdamadigi oluyo endise etme ileriki haftalar hic durmuyolar ama MaşaAllah🤗
Anlbsra Of aynı seyi bende sorucakdım cvbınız bi nebze rahatladım dün aksamdan bu yana hic tekme atmadı diye cok endiseliydim 23+4 bu arada
Aysima11 Anlbsra endişelenme ben 30 haftadan sonra hissettim nerdeyse sen düşün 😂 çikolata yiyip sol tarafına yatarsan oynar belki 😊