Dlk06 Leyla9292 çaresizlik yaa cidden bazen hamileliğimn tadını çıkartamıyorm çünkü artık mide yanmam aşırıya çıktı 🤦🏼♀️
Dlk06 Esraygtf İnşallah ama şuan içtim sen dedkten sonra ne yalan söyleyim midemdeki ejderha biraz olsn dizginlendi mi desem yoksa çaresizlikten psikolojik olarak anlık kendmi mi kandırıyorm bilemedm ama artık bende sütle gezicem herlde 💛 İnşallah işe yarar da gezerim olsn 😂
MerveFasulye Dlk06 bizimde 31. Hafta ne yesem boğazımda. Acı su yakıyor artık ateş basıyor ağrıdan. Gaviscon , Rennie Şurup olarak verdi doktor ama yok oda etki etmiyor artık. Elmayı sade soda ile yiyince anlık çözüm oluyor o kadar 🤦🏻♀️
Dlk06 MerveFasulye zaten 2 aydır her akşam hem havuç hem elma yiyorm o saniyelik rahatlıyorum kalkp elimi yıkamaya gidiyorm hop alev çıkıcak ağzmdan yine 😏
Minnosannesi0 Dlk06 benim de öyleydi hap yazdı fayda etmedi başka hap yazdı fayda etmedi bir şurub yazdı oda fayda etmedi en son gaviscon diye şurup yazdı doktorum koyu olandan 10 dakika sonra geçti kesinlikle görüş doktorunla ve bu şurubu şöyle iç derse hemen git al
Dlk06 Minnosannesi0 2 hafta sonra kontrolüm var olmadı direk ilaç ismini söyleyp isteyim dediğinz gibi
MerveFasulye Dlk06 midemden gelen alevden daha çok rahatsız eden sağ kasığımda kram gibi ağrı olmaya başladı. Birde alt genital bölge sanırsam ağrı var. 30. Haftadan sonra iyice dökülmeye başladım sanki. Sizlerde de oluyor mu böyle şeyler.
Gul42 Bende 32+4 gunluk ama sanki 3 aylik hamileymisim gibi bulanti uskufra mide yanmasi yemek yapmak yemek istemiyorum degisik bisi
Beyzanurlina Dlk06 33+3 haftalıgız omceden bı ıkı olurdu ama 2 gundur midem yanıyoooo resmenn süt iyi gelir diyolar evde kalmamıs yarın alıcam yogurtta iyi geliyomuş ama hazır yogurt var onuda yemek istemiyorum açıkcası yarına kadar idare edicem mahfetti beni bogazım yanıyo resmen😭😭😭
Minnosannesi0 Dlk06 ben yandığı zaman duramıyorum ondan söyledim gerekirse acile git durumunu anlat mutlaka zaten iç derler ama yine de bir doktora danışmak gerek tabi ki
Deletedmom0083 Dlk06 bizim memlekette bebek saçlıysa miden çok yanar derler 😊 ablam da öyleydi çok fena olurdu bebek bir dogdu bir yaşında olsa anca okadar olurdu saçı 😂
Nihalcakmak58 Dlk06 o mide yanmasi varya beni hayattan soguttu hayattan.. kabus gibi gece tutuo iyice aksi gibi bas bas bagiriorum ya resmennn gozumden yaslar akio sesim kisilio ogurme gelio 😟 soguk sut biraz hafifletio koca kutuyu tepeme dikiorum bide salatalik yatttigim yerden hem yiyip hem uyumaya calisiorum😄😄
ikicocukannesi_ Dlk06 şuan soda içiyorum mide yanmam var gaviscon yazdır mesela benim doktorum gaviscon yazdi onun haricinde sakız cigniyorum