Syma95 Hamile oldugumdan beri dudaklarim asiri derece catliyor benim gibi olan var mi su cok fazla tuketmiyorum ondanmidir ki bide surekli nemlendiriyorum. Baska onerisi olan var mi :/
Akademisyenanne Syma95 su tuketimiyle ilgisi yok maalesef :/ benim de hamileligimin basindan beri cok catliyor. Almanya’dan dudak balmı almistim onu kullaniyorum. Watsonsta teneke balmlar var. Onlar da fena degil
Syma95 Akademisyenanne blistex medplus marka nemlendirici kullaniyorum internetten arastirarak aldim iyimis diye ama surmeyince yine aynı :/
Anneadayi_34 Evet benim de oluyor 15haftalik hamileyim. Bol su içmek gerekiyor muş bende az su tuketiyorum. Dudak balmi kullanmak gerek.
Syma95 Anneadayi_34 dudak nemlendirici kullaniyorum ama fazla su tuketmiyorum ama baslicam artik su icmeye cok kotu oldu dudaklarim
Akademisyenanne Syma95 dudaklarinizi da fircalayin. Ölü derinin atilmasina yardimci oluyor, kan akisini hizlandiriyor.