Ayserkan Buketttt Her zmn iyi düşünelim iyi olsun kötü kötüyü cagristirirmis. Şimdiden geçmiş olsun canım bu zor zamanları en kısa zamanda atlatiriz inşallah 😍
Ozo34 Selam kızlar bende 12. Haftamda olacağım nasipse şuan 8. Haftadayız . Ben doğuştan yarim rahimliyim rahim ici dar ileride riske atmamak için önlem amaclı yapılacak. Korkmuyor değilim tecrübelerinize ihtiyacım var .Sanırım sürekli yatmam gerekecek.Raabim hepimizin yardımcısı olsun ins
Ozo34 Ayserkan anlıyorum çok teşekkür ederim.Yeterki yavrularımız sağlıkla gelsin razi geliyor insan herşeye.