Ayse_58 Sanki karnımın içi ağrıyor gibi çok aşırı şiddetli değil ama ağrıyor gibi hissediyorum normal mi
Civcivim_34 Ayse_58 aynen ya 10+4 dün ben de bugün sabahtan beri karnımda kasıgım da Ağrı var bi kaç gündür iyiydim ama bugün başladı
Ayse_58 Canım çok sağol böyle ne ağrıyo ne ağrımıyor gibi bi his ama rahatsız edici rahim büyüdüğü için midir acaba
Kbrabalk Ayse_58 genelde ondan sebep diyorlar kanaman lekelenmen yoksa normal diyor doktor çünkü bebek büyüyor ☺️ Benimde öyleydi kasıklarım çok ahrıyordu karnımda bir tuhafı ama şiddetli değildi 1 hafta sonra kendiliğinden geçti sanki hiç agırmamış gibi