Gamzeahsen Bende de olmuştu ilk aylarda ama ben yorucu işte çalışıyordum hep ve hiç hamile gibi davranmıyordum. Sürekli tartışmalı ve ağlamalı bir 4 5 ay geçirdim ve çok şükür şimdi sağlıklıyız. Kanama ve akıntılar da hiç doktora gitmedim. Benim üzüntümden ve yorgunluğumdandır dedim ve bebegimle hep konuştum beni bırakmazsın sen felan dedim:) Öyle böyle 27 hafta geçti 🤷♀️ Akıntı devamlı oluyorsa doktora git canım ama bazen öyle lekelenmeler olabiliyor hamilelikte. Ağrın sancın varsa ve akıntın devam ediyorsa normal bir durum değildir bi doktora danışmalısın