Ska buna gelişim geriliği denmiyorki endişe etmeyin bebek minyon olduğu durumda olabiliyor ben 35.haftamda gittiğimde baş ölçüsü 33 haftalık görünüyordu karın 34, doktora sorduğumda ise gayet doğal dedi minyon bir bebek olacak o nedenle , endişe etmenize gerek yok :)