Zehra_krts 35+3 hamileyim 15 kasimda sezaryen olucam ve cok korkuyor panikliyorum tamamen uyutulmak istiyorum bu sekilde doğum yapan arkadaslar tecrubelerini yazabilir mi
sevval55 Zehra_krts kuzucum tamamen uyursan bebeğini o an göremezsin öpemezsin kokusunu çekemezsin bebek odaya gider herkes görür sen ayılınca odana alınırsın yaparsın sen ne var onda bebeğine kavusacagını dusun🙏🏻🙏🏻
Zehra_krts sevval55 ayy canim kizimda cok panikledim hersey hissettim ve cok korktum sonra bi baktim.beni uyutmuslar o yuzden uyumak istiyorum doktorumla da konusmadim daha bakalim o ne diycek