Masal5168 31 haftalik hamileyim 1 aydir burnum tikali nefes alamiyorum bogulcak gibi oluyorum boyle olan ve bi yol bilen varmi
begumseker Masal5168 viks kullanılabiliyor diye bişey okumuştum. Eğer öyleyse kaynar suya viks ekleyip buharını soluyabilirsiniZ belki. Aklıma bu geldi. Burun deliklerine süren de oluyor açsın diye. Gebelikte sakıncalı mı bilmiyorum
Esesennn Masal5168 gebelerde normal sanırım bende de var şok markette satılan nefes alma için burun bantları var onlardan takıyorum gece yatarken
gulsenkonakli Masal5168 1 haftadır bende de var. Yastığıma cold mix damla damlatıyorum, günde 2-3 kez serum fizyolojik sıkıyorum ama bence geçmeyecek hiç umudum yok, pazartesi kendi doktoruma kontrolüm var, sprey soracağım .
snmnl Burun için kurumuş canım benimde oldu hatta sonrasında kanamaya başlamıştı dr nemlendirici krem yazdı burun içi gecti KBB ye görün derim
Masal5168 Esesennn fayda ediyomu Elifdmrylmz ayni seyler bendede var cnm surekli uykudan kalkinca kusma hissi geliyo 😒surekli intihapli tukurme hiissi oluyo
Aminem2020 Esesennn kendin mi aldın doktor falan mi önerdi cnm bende kaç aydır çekiyorum kbb ye gittim ama gebelikte normal dedi
Elifdmrylmz 19 haftalık hamileyim bendede 9 haftadan beri gecmeyen burun tıkanıklığı geniz akıntısı ve boğazını dolulugu var ve midemi bulandırıyor. Gecen gun kbbye gittim gebelik riniti dedi. Solüsyonu verdi sinuslerin cok sismis temizlesin geçmezse gel sprey basliycam dedi. Cok kotu bir durum yaa gebeliği geçtim artık midemi bogaz dolulugu bulandırıyor 😞
denden benimde başladı bu hafta . 34 teyim. doktorum otrivine sprey yazdı . yani en azından gece uyurken rahatlatıyo . 😏
Kifayet denden o sprey benim burnumu maf etti onu kullanmaya başladıktan sonra olabildiğince büyümeye başladı burnum doktora gittim çok zararlı Olduğunu ve kesinlikle kullanmamı tavsiye etti
Esesennn Masal5168 kesinlikle daha rahat nefes alıyorum. Siyah nokta bandını drmiyorum he nefes alma bandını alacaksın yanyana koyuyorlar ikisini
Aminem2020 Masal5168 aynıları bendede var kac aydır uyanır uyanmaz öğürmeye başlıyorum uykundan uyanmaya korkuyorum
denden Masal5168 valla 3 kere falan kullandım sadece geceleri aslında doktor günde 4 kere 1 fıs şeklinde söylemişti. ben sadece gece 1 kez kullanıyom horlamamak için 😬😬 genzim doluyo burnum doluyo resmen. açıkcası bi sıkıntı yaratmadı yani. ama nedense ilacın prospektüründe hamileler kullanmasın yazıyo. bende anlamadım 😑
Esesennn Aminem2020 doktorun önermesine gerek yok ki ilaç değil sonuçta. Burun içindeki etler şiştiğinden iç alan daralıyor bu bantta yanlardan açıyor burnu genişletiyor daha rahat nefes alıyorsun o kadar
Elifdmrylmz Aminem2020 esimin gorevinden dolayi ilçe de yaşıyoruz ve yokmus burda istetecegiz dediler bekliyorum bende cnm yaa
Aminem2020 Masal5168 bende kaç aydır çok kötüyüm gebeligimde ki en büyük sorunum diyebilirim keşke bi çözümü olsa
denden Kifayet hadi ya 😶 ben sordum onu yazdı direkt. bende sadece 1 kere sıkıyorum korkumdan . prospektürde hamile kullanmasın yazıyo diye.
Kifayet denden valla canım bıraktım kullanmayı burun tıkanıklığım çok fazla olmasına rağmen kullanmıyorum geçmesini bekliyorum sürekli burnumu temizliyorum geceleri uyuyamıyorum ama yapacak bişey yok maalesef burun bandı aldım işe yaramadı tuzlu su yaptım oda fayda etmedi doğal yolla geçmesini bekliyorum