RabiaYusuf Kizlar selamm.. bugun sabahtan beri vajinamda sanki bıçak varmış da batıyormuş gibi hissediyorummm.. ne olabilirki? 38+6 haftalik hamileyiim
Aysglbzdmr RabiaYusuf dün bütün gece sık aralıklarla bende yaşadım sanki çocuum içerde kazı çalışması yapıyor gibiydi 😅😅 bizde 39+4 olduk gelesi yok 😂
emine45 RabiaYusuf valla iki gün o ağrıyı yaşadım hem de 5 dakikada bir normal sancı gibi ama nst de çkmadı açılma olmadı ağrıdan delirdim hastnde yattım sonunda doktr dayanamadı sezryna aldı doğum kanalına inemmş bebek
Badevehande RabiaYusuf yok canım o baskı bende 30 dan beri var kanala bile girmemiş sen ilk defa mı yaşadın ☺️
RabiaYusuf Badevehande evet ilk defa😬 valla.. sanki bıçak var onun ustune oturuyormusum gibi oluyor ara sıraa
Badevehande RabiaYusuf eğilince yada yürürken hatta bazen bebek oynarken durduk yere olur korkma zaten doğuracan bi kaç haftaya da olsun ben diyim😂😂
RabiaYusuf Badevehande ay evet doguracam az kaldii insAllahh amaa bizim kızın gelmeye niyeti yok sanirim😞