Monna canım ben öğretmenim bu hafta 32. Haftalık olduk çalışabilir raporu aldım çalışmak istiyorum dayanabildiğim kadar fakat grip oldum başka birimden rapor alsam bir hafta çalışamaz diye kabul olur mu yoksa doğum iznim mi başlatılır bilgin var mu bu konuda