Mehtappp34 Kızlar merhaba doğum hikayemi çok kısa yazıcam bu arada burda sorduğum sorulara cevap veren fikir veren herkese teşekkür ederim 19.10.2019 saat sabah 5te bi ıslaklıkla uyandım baktım suyum gelmiş ardından nişanım geldi eşimi uyandırdım ama sancıya dair bisi yoktu saat 9a kadar bekledik sancım gelsin diye ama gelmedi neyse gittik hastaneye doktorum 2 cm açıklık oldugunu suyum geldiği içinde suni sancıyla dogumumu baslatacagını söyledi beni aldılar doğuma saat 11:00den 15:00e kadar sancıyı hissetmedim 15:00den sonra suni sancıyı hissetmeye başladım saolsun eşim annem kardeşim hep yanımda destek oldular sancı odasında suni sancı çok acılıydı ama sonunda kızıma kavusucagımı düşününce dayandım sonuna kadar saat 20:15de doğuma aldılar beni 10 cm açıklıga ulasmıstı 20:30da kızım dünyaya geldi doğum anı çok rahattı korkmayın kızlar 3-4 ıkınmada normal dogum yaptım o an gercekten dünyaya yeni gelmiş gibiydim kızımın sesini duyunca aglamaya basladım Allah herkese nasip etsin isteyen🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 3200 gr dogdu 50 cm doğdu bu arada suan 10 günlügüz herkese hayırlı kolay doğumlar diliyorum hakkınızı helal edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Eesseess Mehtappp34 en cok merak ettiğim sey de ultrosonda kilosu kactı o kilodan eksik mi dogdu fazla mi