Humeyra_32 36+0 carşamba doktorum tahlil istedi yaptırdım baktı kum döküyorsun dedi ben gibi olan varmı tedirgin oldum biraz
Monna Humeyra_32 ben 26. Haftada dökmüştüm. Bi hafta ağrılarım olmuştu kasıklarımda. Sonra geçti tahliller de temiz çıktı sonrasında
Bcokgcm Bende aniden taş düşürdüm 34 haftamda hiçbişey olmadı şükür bol bol su yürüyüş yapın ben hissetmedim bile düştüğünü