hndnr27 Selam cnm, ben perşembe günü iğnemi oldum, özelde yaptırmadım. Devlette doktora randevu aldım gittim muayene oldum kan uyuşmazlığı iğne zamanımın olduğunu söyledim sonrasında bana yatış formu hazırladı. Hastanenin eczanesinde iğnenin olduğunu söyledi dışarıdan almadım veya aramadım iğneyi. Sonra iğneyi olduktan sonra yarım saat yatırdılar, yarım saat geçince küçük bir aletle hemşire bebeğimin kalp atışlarını dinledi ardından taburcu oldum. Bana sol üst kalçadan iğne yaptılar acı falan bişi olmadı. Olmayan arkadaşlar bilginiz olsun. Benimki bu şekilde oldu😊