Aynur1990 Ftma_izmr eğer karabağlar tarafında oturuyorsanız avrupa tıp var 250 tl.ben orda yaptırdım memnun kaldım yani
Slnbsr Ftma_izmr ben prof fuat akercana gittim Doktorum onu önerdi. Egede hoca ama egede bakmıyo muayenehanesinfe bakıyo. 500-tl verdik Yaklaşık30-35 dk sürdü. Bebeğin resimlerini de cd ye attı verdi hatıra diye Herşeyi açıkladı, çok memnun kaldım
espalp Ftma_izmr Südekan Klinik Hasa Yıldız. Mayıs ayında gitmiştim 400 tlydi 🙏🏻 Çok memnun kalmıştım
Ezgi_Deniz Cenk Gezer’e gittik canım biz. Alsancak’ta özel muayenesi var. Tavsiye ederim. Çok ayrıntılı inceliyor ve alanında uzman bir hoca.
ilaydakani Ftma_izmr öncelikle radyoloji ye gitmemizi önermem çünkü Allah korusun aksi bir durumda perinatolojiye yönlendiriyor hem iki iki masraf hem de yürek kalkıntısı oluyor insanda ... arkadaşım yaşadığı iÇin bana da tavsiyesi bu yöndeydi İzmir alsancakta barış Büke’ye gittik biz kendisi baya ünlü bir doktor internette tv programlarında vs görebilirsiniz .muayenesi 500 TL di ...
Yavyumbebegim Perinatolojiye gitmekte yarar var bende doktorumun tavsiyesiyle Alsancak barış Büke’ye gittim biraz ücreti pahalı olabilir ama aklında hiç bi soru işareti bırakmıyor cok iyi bir doktor.