tde_kubra selam canım. Bende aynı şekilde rahim ağzı kisaligindan ve açılmadan dah önce erken doğum yaptim. Şimdi 20+5 hamileyim. 3 hafta önce 18mm, 2hafta once 16mm olmuştu. geçen hafta 13mm düştü detaylida belli olunca yatış yapıldı. 4gun erken doğum riskiyle yattım. Progestan filan verdiyse mutlaka aksatmadan kullan. Magnezyum vermiştir inşallah. Uzamasına yardımcı oluyormuş. Ama en önemli etken bebeğin baskisini azaltmak. Sürekli dinlenme halinde kal. Yat ve iş yapma. Daha erken çünkü doğum için. Gittikçe de kisalicak haftası ilerledikçe. Aman dikkat et kendine çok üzüldüm 😢😢😢