2cocukluanne Nasıl gdyr hanımlar gttnzmi kontrole biz bugn gttk seker yüklememz oldu cok şükür cıkmadı şeker. Kaç gram bebişlernz ?
Eylemmmmm 2cocukluanne pazartesi gitcez hasteneye bakalım şeker yüklemesini yaptırmak istemediğimi söyledim sağlık ocağında hemşireye o da doktoruna sor dedi 😏
Babyakd Bizim de 730 gram ama doktorum sadece bu hafta önde gittiğini söyledi kilosunun, şeker 136 çıktı perhiz yapıyorum 😬 üstelik dikkat etmeme rağmen :(
Babyakd 2cocukluanne evet sınır 140mış galiba😔 bir haftaya tekrar açlık tokluk kan şekerimi ölçtürücem umarım biraz daha düşmüş olur 🙏🏻
_Cansuu_ Selam.kizlar ben salı günü gidicem kontrole , bir önceki randevum da seker yüklemesi yapilmisti bana ilki 113 , ikincisi 122 çıktı benim de. Bebişim kaç Gr oldu çok merak ediyorum ama ☺️