Siyah_peri Merhaba arkadaşlar ben tüp bebekle 5 haftalık gebeyim. Bugün kese görmeye gittiğimde kesenin arkasında kanama alanı olduğunu söyledi doktor.Kalp atışı için 10 gün sonrasına çağırdı. Birkaç gün öncesinde ciddi sancı ve tansiyon düşüklüğüyle acile gitmiştim zaten. İnternette okudum başına gelen çok olmuş ama çok korkuyorum başına gelipte kalp atışı duyan var mı??
Sghslove Siyah_peri ayni şekilde tüp bebekle gebe kaldım 5. Haftada kanama alanını öğrendim 11. Hafta gibi kayboldu yanlış hatırlamıyorsam. Progesteron ilaçlarını ihmal etme zamanında yap iğnelerini fitilini vs ne verdilerse ve istirahat et ben ilk 3 ay hep yattım şimdi 34 haftalığım çok şükür. Allah hepimize sağlıklı evlatlar versin 🙏🏻
Didembyl Merhaba canm bende 7+2 haftalık gebeymm 5.haftada hic bi sıkıntı yoktu dün gttim kalp atısını duydkk ama kese etrafında kanama vardı progestan verdi bol bol dinlen uzan dedi icini ferah tut rabbimm ol derse olmicak hic bisi yoktur korkmaa canm sadece dkkatlı ol lavabo harıcı kalkma bile yernde
Siyah_peri Kalp atışını duymuş olsam belki bu kadar korkmıycam. Tabi birde hafta başında yaşadığım o çok şiddetli sancı.
semaoz Merhaba,bende aynı şeyleri yaşıyorum.Kalp atışını duymadan progestana başladım kanama alanı var diye.Kanama olursa bebek düşcek diye bir şey yok olmayabilir.Kanama hiç olmadan vücut tarafından emilebilirmiş.Biz çok şükür 13.haftaya geldik şu ana kadar.Baya küçüldü kanama alanı.Umarım önce kalp atışını duyarsınız sonra da sağlıkla alırsınız kucağınıza ❤️
Siyah_peri semaoz Ah inşallah kaç gündür kendimi kahrettim o sancıdan beri zaten bugünde bu haberi alınca iyice sarsıldım. Ama böyle aynısını yaşayıp olumlu ilerleyenleri görüncede bi nebze rahatladım.Umarım sonraki randevumda kalp atışını duyarım ve hepsi geçer 🙏🏻
Siyah_peri Didembyl Ayy o güzel haberi alıyım da yazmaz mıyım 🤗 Zaten hastane randevusu beklemekten yaşlandım valla yumurtalar döllendi mi diye bekle, transfer sonrası tuttu mu diye bekle, kese görünecek mi diye bekle. Sırada kalp atışı var hayırlısıyla 🙏🏻
hemsireanaa Siyah_peri seni okadar iyi anlıyorum ki bende tüp bebekle 7 haftalık hamileyim on gündür bende de lekelenme şeklinde kanama var iki kere kırmızı geldi sonrasında kahverengi geldi.kese etrafında bişey yok ama istirahat et dedi doktorum.pazartesi günğ ekranda gördük bebişimin kalbi atıyodj küçük diye dinleyemedik iki gün sonra telrar gidicem
Didembyl Rabbine sıgın o zaten kısmetini vermisse emin olki asla kötü bisi olmicaktr ama kısmeti yoksada sen naparsan yap Care olmaz ona sıgın dua et ve düsünmemeye calıs