Betullmim doktorum olmaz demedi zaten ama biraz sancılı ve vakum kullanmak zorunda kalırız dedi. Bu yüzden tedirginim. Bana sadece kemik yapın iri bebeğe uygun değil dedi bu kilo ile rahat doğum yaparsın ama 3600 dan sonrası sıkıntılı bir süreç olabilir dedi