Nesibeferit Kzlar son günlerinde feci şekilde karın kaşıntısı yaşayan varmi benim gibi tabi çatlakların yanında.
Nur_samet Nesibeferit 28 haftaligim ben ölüyorum kasintidan çok şükür çatlak yok ama olacgi için kaşıntı oluyr diyorlar 🙄🙄burda bkliyimde blki bı çözümü vardr
Tce65_ Nesibeferit ben ya mahvoldum kaşıya kaşıya haşat ettim kaşıdıkça duada yırtılıp duruyo bugün doktora dedim çatlaklardan kaynaklanıyo bisey yapamam dedi😔
kyrdsvn Nesibeferit 23+5 benimde göbeğim kaşınmaya başladı yaa 🙄 Tatlı badem yağı sürüyorum yağlayınca kaşınmıyor