Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
19 haftalıklar🍌🍌muz olduk
Neseekc
🍌🍌
Hatice_mustafa
Neseekc
Biźde muzuz🍌🍌🍌💜
Taylan1
Eveeett 19+2 ve dün öğrendik cinsiyetimizi 🙏🥰
Neseekc
Taylan1
neymis peki canım erkek mi mart anneleri olarak hep erkek geliyo sanki
Neseekc
Hatice_mustafa
cok ta severim muzu🌹🌹🌹
Taylan1
Neseekc
evet hayatım erkek
Burcu2626
Bizde bugun muz olduk nasip olursa oglum olcak 😍
Neseekc
Burcu2626
🌹❤🤝cogumuzunki erkek galiba bebegim❤
Neseekc
Taylan1
allahım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🌹🌹❤ogluslarımızı
Elferdm
Allah'ın izniyle bizde muz olduk artk 19+2 🙏
Elferdm
Hareketleriniz nasıl kızlar ben henüz çok fazla hissedemiyorum 😏
Burcu2626
Elferdm
ben son 2 3 gundur cok hafif pıt pıt hafif dokunuslar hissediyorum
Neseekc
Elferdm
yavas yasas şiddetlenir hareketleri insâllah
Neseekc
Burcu2626
bende 3 4 günden beri baya hissediyorum canım🌹
oznur112
Kızlar ben 19+4 oldum hala cinsiyetini öğrenemedim
Neseekc
oznur112
göstermiyomu canım
oznur112
Neseekc
evet göstermedi ya
Elferdm
Neseekc
ins 🙏
oznur112
Ramzi tahminine baktık erkek çıktı sizce doğru mu
Neseekc
oznur112
rabbim hayırlsını versin hakkınızda hayırlısi neyse o olsun🌹🌹
Tsen
19+4 üz biz kızız🥰☺
Sonraki Sayfa »