Minnoslar ben kimse bana yardım etmiyor diye yakınmadım verseler 1 lira bile almam benim derdim bu değil. Ben ne halt yiyotsunuz diye kimsenin umrunda olup sormamasindayim. Ben 1 sene önce evladımi koydum toprağa şuan tekrar hamileyim ve o kadar riskli geçiyor ki size anlatamam her gun her an yatmak zorundayım ne maddi ne manevi destek olan yok Ama sorsanız benim çocuğuma oğlumuz oğlumuz diyorlar. Eğer kimse kötü animda benim yanım da değilse benim çocuğu mu da sahiplenip torunum diye ortalıkta dolaşamaz o yüzden bunu size anlatmam çok zor kime güvenerek çocuk yapacağımı size sormayacağım konu başlığını ben değil başka arkadaş açtı cevabinizi ona yazın bana değil.