Bebebebem Normal doğum yapmadım bir sezeryan deneyimim var ve şunu düşünüyorum hiçbir doğum acısız,sıkıntısız değil maalesef,ilk 1-2 gün zor ama sonrası kolay. Yeterki nazlı nazlı yatma hareket et bol yürü.. Ben hastanede bile yatakta ilk gün yattım sonra ayaktaydım ve çok hızlı iyileştim