nk1 maaş yaticak dogum oncesi ve sonra 8 er hafta boyunca . Bir de sgk dan iş göremezlik adi altinda para yatiyo ama maasimiz yattigi icin geri odenmesi gerekiyo aksi taktirde faizle geri odenmesi isteniyo dendi onun haricinde sadece dogum parasi alabiliyomusuz bir seferlik diye biliyorm