Gnca31 10 dk yurusem karnimin alti kasiklarim cok agriyor resmen kendimi çekemiyorum ayakta fazla kalamiyorum bugun bebegin eksikleri icin çıktım ama resmen yürüyemiyorum karnimin altina dokunamiyorum agridan suan hem agrim var hemde kasiliyor karnim bebek toplanıyor 31 haftaligiz bu durumu yasayan var mi
Kbrbydkk Gnca31 canım bende rahim ağzı kısalığı var çok aşırı kisaldiginda beni de yürütmüyor. Kasiklarimin altı ağrıyor bükülüyorum yürürken ağrıdan. Sende öyle bir durum var mı acaba?
Leyla9292 Gnca31 bende 32 inci haftamı bitirmek uzereyim benimde öyle kasık ve rahim ağrım çok oluyor daha önce iki sezeryan doğum yaptım dikişlerim de ağrı oluyor bakalım doktor bi sorun yok normal bu ağrılar diyor rahim büyüdükçe artabilir
Cagla22 Gnca31 ben 37+4 sen şimdi çok iyisin canm 35 ten sora gör bide kemikler kırılıyor yürüyünce 🤣
Fatoaras 27 haftalık hamileyim bende böyleyim bebeğimin başı aşağıda o yüzden sanırım 😖 sizin ki hangi pozisyonda
Gnca31 Fatoaras benimde oyle gecen haftada öğrendim dogum pozisyonu duruyor ve ben cok panik oluyorum inşallah birsey olmaz ya
casper12 Fatoaras aynı benım de öyle doktor bebek kafası cok asagıda dedı. Ayakta kaldgm an wc zor atıyırum kendımı
NERDOGDU Ben yürüyünce bebek toplanıyor ama ağrı olmuyor. Rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin. Doktorunuza bir sorun ama içiniz rahat etsin.
Gnca31 Leyla9292 @banada normal simdilik bisey yok dedi ama yemek yaoarken bile oturarak cok zorlanıyorum yani canim
Gnca31 Cagla22 yaa deme oylee😲😲Allah hepimize kolayliklar versin gercekten ben normaldede biraz panik bir insanım rahimde batma agri bu tarz seyler yaşayınca daha da korkuyorum 2.gebelik bide
Fatoaras Kbrbydkk ya 18 mm progestan fitillemi çıktı bende yeni başladımda korkuyorum erken doğum olur diye 😢
Kbrbydkk Fatoaras ben baştan beri kullanıyorum canım ikiye çıkardık progestani. Korkma insallah birşey olmaz. Çoğu gitmiş azı kalmış zaten. Magnezyum kullanıyor musun ? Sürekli dinlen iş yapma tuvalet ve yemek harici kalkmamaya çalış olur mu?
Kbrbydkk Fatoaras eksiklik değilde genelde ağrılar kasılmalar rahim ağzı yetmezliği gibi durumlarda kullanılıyormuş canım. Bence doktoruna sor ve kullanmaya başla