Izzet 32+0 da rutin kontrole gittim nts ye baglandigimda sancim cikti 110 u buldu alttan muane yaptilar 1 cm aciklik cikti yatisim yapildi. Sancilarim tum mudahalelere ragmen dusmedi tekrar alttan muane yaptilar ve kanamam geldi bni baska hstneye sevk ettiler kndi imkanlarimla ozel bi hastaneye gittim uc gun sonunda dogum durduruldu evimize geldik 34. Haftamizda tekrar komtrole gittik sancilarim yine cikti fkat bn hissetmiyorum doktorum alttan muane yapmak istemedi yatisimi yapmadi eve geldik gece sabaha kadar hafif hafif agrilarim oldu gun icinde de bugun de esime soyleyip telasa vermek istemiyorum ama bugun bebegimin hareketleri de azalsi karnimda sertlik var napmaliyim kizlar luften fikir verin
Firdevsi Izzet canm eşini telaşa ver tabi onunda evladı telaş yapsın hemen hastaneye git ne olur ne olmaz