damlac ben 2 hafta da ögrendim başından beri yatsam da ilaç da kullansam bunu yaşıyorum yapacak ne yazık ki bir şey yok regl olan gebeler bile var artık kabullendim ben elimden geleni yapıyorum gerisi Allahın taktiri sonuçta lütfen sende üzme kendini nasip sonuçta klişe belki ama yiyecek ekmegi varsa dogar dogru demişler. Elinden geleni yap gerisi nasip hem bak benden ne lekeler geldi kırmızı pembe siyaha yakın kahve ama çok şükür her şey yolun da ayrıca kesemiz bile 4 hafta da göründü çok şükür