Duuyguum Çok sık idrara çıkar oldum kalktıktan sonra tekrar geliyo beş dk da bir lavabodayım 34 üm gündüzleri yine bi şekilde idare ediliyor ama geceleri huzursuz olmaya başladım artık o kadar sıkışık uyanıyorum ki ağrı yapıyo bazen otururken herkes böyle mi
Guligul Duuyguum 32.haftadayim ve en basindan beri o haldeyim. Gece gunduz tuvalete tasiniyorum. Gece 4-5 kere kalkiyorum aylardir zombi gibiyim yarim yamalak uykuyla ise gitmekten yoruldum ..
Lavin_26gul Duuyguum bende 34+1 im en çok beni zorlayan şey idrar hele de geceleri sürekli kalkmak uyku diye bişey kalmadı😔
Sdemirel Duuyguum 38 haftalığım yaklaşık bir aydır uykular haram oldu 😅 yatıyorum yarım saat sonra yine geliyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Mervednr Duuyguum bugünleri özlersin demişti benden önce doğum yapan arkadaşım 😀 37 günlük bebeğim var ve tek başıma bakıyorum tuvalete gitmek büyük bir lüks 😀 sıkıcı geliyor biliyorum sürekli lavaboya gitmek ama hamileliği çok özledim ben 😀
Duuyguum Gerçekten bıktırdı ama tamam önceden de vardı ama bu kadar değildi şimdi yarım saatte dört beş defa idrara çıkar oldum yoruldum git gel git gel gece tam uykum geliyo dalıcam bi bastırıyo idrarım gitsem uykum kaçıyo gitmesem ağrı yapıyo sinirlerim hopluyor
Heisenberg Duuyguum Evet canım son haftalar öyle malesef. Bebek baskı yapıyor 🤷🏼♀️ Az kalmış ha gayret💪🏻
Nagihann23 34+2 uykular haram oldu, dün anneme dedimki aldığım bebek bezinden takıcam artık 😅 Leğen getireyim yanına diyo 🤣🤣
Duuyguum Acaba üşüttük mü de böyle oluyo diye düşünmüştüm ama son ayda demekki normal miş ama ciddi anlamda insanın sinirlerini bozuyor bi ara ağlicaktım dün gece uyumaya korkar oldum
Duuyguum Bende içmiyorum akşam dokuzdan ondan sonra ama yine de geliyo iki damla iÇin bile sıkışık vaziyette gidiyorum bu baskı yaptığından kaynaklı birşey mi ?