Ones Kızlar merhaba folik asit kullanımına gebelikten önce mi başladınız yada ne zaman başladınız ve ne zaman bıraktınız kullanmayı benim kanımda folik asit degeim yuksek ciktigi için doktorum 12. Haftada kesmişti sonrasında imom OMEGA ve demir ilacı kullandım onlarin da içeriğinde folik asit var onlari da kullanmayı bıraktırdı ve içeriğinde folik asit olmayan demir ilacı başlatıldı araştırmalara göre folik asit yüksekliği bebek de otizim riskini arttiriyormus sizlerin doktorları da takip ettimi kandaki folat düzeyinizi kafama takildi.
Hilaliko Ones ben hamılelık surecınden oncesınde basladım donra 12. Haftaya kadar kullandım ama hatırlamıyorum kanda bakıldımı bakılmadı dıye sorucam doktoruma ve suan vtamın kullanıyorum ıcınde folıkte var oyle bırsey soylemedı bana
begumseker Ones hamilelik düşünüyorken başlamıştım içmeye. Hamile kalınca 1buçuk 2 ay filan kullandım. Yumurta et balık hiç bişey yiyemiyordum ilk zamanlarda kokusundan Ötürü. O yüzden vitamine başlatmıştı doktorum imom omega:)
Ones Benim doktorum da söylememişti ama ben internetten araştırınca gördüm otizim riski artıyor bebek de diye folat yuksekligi doktoruma bu durumu söylediğimde evet bu risk olabiliyo ama o çok yüksek olduğunda sadece riski arttiriyo demişti tabiki hiçbir doktor kesin böyle olur diye konuşamaz o durum doğduktan sonraki bı süreç elbette
Begums Folik asiti hamile kalmadan hiç kullanmadım bilmiyordum hamile kaldığımda kullanacağım sandım. İlk muaynem de doktorum yazdı almadım. Kullanmadan araştırdım ve bebeklere fazla gelen folık asittin vucuttan atılmadığını solunum yollarında astıma ve hiperaktiviteye sebep olduğunu öğrendim.
Ones Begums folik asit eksikliği de skıntı ama bebeklerde spina bfida hastalığına sebep olabiliyo yani kullanmamak da iyi değil fazlası da iyi değil Allah'tan hayırlısı 🙏
BusraAydogan14 10. haftama kadar kullandım 10 haftalıkken ilacım bitti doktorum almana gerek yok vücudun ihtiyacı yok dedi azı da fazlası da zarar canım
Zeyzeyn 19 unci haftamda biraktm . Doktorum birakabilirsin demesiyle biraktm. Suan monovit 3 ve kan ilaci kullaniyorum