Melihatuna Sezaryen tarihimizi aldık 20-25 Aralık var mı aynı zaman da sezaryen olacaklar 🙋🏻♀️ Bu arada 30+5 iz 2 kilo olmuşuz kilosu iyi mi sizce kızlar 🤔
asli_35 Melihatuna mrb cok erken almışsınız tarihi. Bende yarin alacam tarih. 38 haftalik oluyorum. Ben mi gec kaldim acaba 😊
asli_35 Melihatuna bu arada kilosu bence iyi. Benim 31 haftada 1 750 denmişti. Tabi bu tahmini oluyo.
Sdemirel asli_35 biz de daha geçen hafta aldık pazartesi günü nasipse doğum bana da cok erken geldi arkadaşın ☺️
Melihatuna Sdemirel doktorumla doktor hasta değil arkadaş gibi bi ilişkimiz var ilk doğumumu da kendisi yaptı 38 38+5 gibi alıcam dedi hangisini istersen Buda 20 25 Aralığa denk geliyor yani bana ve tosuncuğa bıraktı hayırlısıyla alalım inşallah kucağımıza 💕
asli_35 Mucizemizgeliyor benim sebebim. Kendi tercihim. Alttan kesik ve dikişindense karın kesigini tercih ediyorum. Ve tahmini 10 14 saatlik dogum sancısına yarim saatlik sezeryani seçiyorum.
Sdemirel Mucizemizgeliyor benimki de hem iri bebek olduğu için doktorum da önerdi hem de biraz kendi tercihim Alttan kesil olacağına karnımda olsun diyorum bakalım hayırlısı diyeyim
Deletedmom0019 Ben 35. Haftamdayim gun vermedi gecen hafta gittigimde, 8 inde gidicem o gun gun vericekmis 😉
asli_35 Sdemirel hayirlica alin kucağıniza bebeğinizi insalalh🙏 ben hazırım bugün dese hemen gidecemm. Cok merak ediyorum nasıl olacak kime benziyo. Bir sürü guzel sorular var aklımda.
Sdemirel asli_35 ben de bir an önce gelsin istiyorum günü🤗aynı soruları düşünüyorum bakalım hayırlısı hepimiz sağsalim alalım kucağımıza 😘
asli_35 Nesexx çatı muayenesi henüz olmadim ben. Yani doktorum normal doguma uygun desede sezeryan istiyorum. Güzelce hazirlanip odami kendim süsleyip beklemek istiyorum
Nesexx asli_35 ben çabuk kalkıp iyileşmek için normal istiyordum odam süssüz olsada olur benim için o kadar önemli değil ama olmadı sezaryen istiyorsanız çatı muayenesi yapmazlar zaten
asli_35 Nesexx bende ilk basta normal isterim diyordum sonra zmanla sezeryana karar verdim. Evet sezeryanda normale göre gec ayaklaniyosun. Cok şükür yanimda olacak annem ablam kayinvalidem var. Onlarada güvenerek sezeryan istedim. Ilk gebeliğim benim
Sdemirel Melihatuna anladım kuzum tamam o zaman 🤗biz de ikincilerde öyle oluruz o zaman 😅 hepimiz sağsalim kucağımıza alalım inşallah