Naile_12 ya ben inanamiyorum. Neden !! Nie !! Kadınız die mi ?!!?!! Ya biz Müslüman degilmiyiz ? Ya biz nasil bole cahil kalıyoruz ?! Ya illa okumak degil dinimiz bize ne dio. Bir evlat doğur onu büyüt aonra git döve döve başkasına mi ver dio? O kıza iskenceler mi et dio. Yarabbi nelere kaldık. Ben cok ama cok üzgünüm hala böle seyler yaşanıyor olmasi cok kötü. Ben sana bisiler onermek isterdim ama ne diebilirm ki? Sinava girsen kazansan yollarlar mi? Kacsan gitsen kazandığın şehire peşine düşmezler mi? Nasıl yapacaksin?
Allahim senin yardimcin olsun inşallah. İnşallah kocana bir şeyler olur düzelir senin sevebilecegin merhametli koruyup kollayan birine donusebilir. Bu senin için en rahatı olur. Diger hersey cok zor. Birde yavrun olcak kurban olurum 😟
Mutlu et kendinide kizinida üzülme olur mu kardeşim cok iyi ol ❤️