Serapp54 Kızlar selam, kürtaj sonrası 1.5 ay geçmesine rağmen hafif bi ağrım vardı doktora gittim hem kan hemde idrar tahlili verdi. Enfeksiyona bakılmasını istemiştim ben ama tam tahlil yaptı doktor sağ olsun. İdrarda protein kaçağı var dedi beni nefroloji bölümüne yönlendirdi. İlk defa duydum böyle bir şey.. Uzun zamandır çok su içmiyorum birde bende kum var acaba o sebep olmuş olabilir mi? Var mı başına gelen