M-Ali Arkadaşlar geçenlerde post açmıştım 65 gündür kanamam durmuyor kürtaj olacam diye kendi doktoruma muayene gittim benden 1 milyar kürtaj parası istedi öncesinde bi hap verdi bunu içince kanama kesilir yoksa kürtaj dedi rahim toparlanmış bisey gözükmüyor rahim duvarını kaziyacagim dedi ben giciklandim fakültenin doktoruna gittim hamilemisin dedi kese gözüküyor dedi yok ne hamilesi 67 gündür kanamam var dedim içinde plesentan kalmış dedi 😔 hapı gösterdim bu parçanın düşmesi içindi dedi ben gene şok normal doğumlarda olmaması lazım sezeryanda rastladığımız durumdu dedi benden parca aldılar 10 gün sonra kürtaj olacam bugün doktorumu aradım dedim böyle böyle bana diyor gel ücretsiz yapıyım dedim geçti o dava acacam dedim kesinlikle dava acacam bugün parca alınırken basbas bağırdım resmen bir doğum yapmış kadar oldum birde kürtaj olacam onun ağrısı olacak haram olsun verdiğim para çok sinirliyim 🤬
iremgorlen090318 M-Ali canim benim hangi hastane hangi doktor oldugunu yaz da gidecek olanlar bilsin doktoru
M-Ali CanNurdan mikrop işte ben giciklanmasam hiç söylemeyecek bile bana sonradan diyor gel ücretsiz yapıyım yok ya geçti o dedim
M-Ali Delal123 edecem kesinlikle hakkımı savunacam hadibana bisey olsaydı 3 tane çocuğum var ya yazık değil mj
Yavuzum1202 Size demıstım o postta da bir hata yapmış olabılırler tamam yaparsın hatayı da bide üstüne para istemek ne kadar ayıp kesınlıkle dava açın ki dikkat etsin birdahakine özel hastanemıydi hangi il
Sumeyye19112 M-Ali ay bir de o kadar övüyorlar orayı kime güveneceğimizi canımızı kime emanet edeceğimizi şaşırdık, 😞
Yavuzum1202 M-Ali Allahtan kanamayla gitmıssın yoksa o parça seni zehirleyebılırdı de içinde cürüyüp cok gecmıs olsun
CerenAkbulut M-Ali daha geçenlerde aklımdan geçmişti böyle bir durum olabilir mi diye. Çok üzüldüm, çok geçmiş olsun. Umarım peşini bırakmazsınız, başkalarına da yapılmasın 🙏🏻
Canan_irem96 Ay ben sok iyiki baska yere hittiniz allah korumus zehirlwnme vb seylwr de olurdu oluyo malesef sansizlik diyim ne diyim ins acilarin cabuk unutulur
Cokokuyan_dorukusunannesi48 M-Ali Çok geçmiş olsun.Hakkını aramaktan sakın korkma meslekten bile atarlar o doktoru.
Canmoglm M-Ali benim kuzenimin eşini normal Doğumda çıkartamadılar Rahime yapışmış ya rahmini alıcaz ya da olursa kürtaj dedi kürtajla alındı. Doğum sırasında bebeğin kolunu da kırdılar