Nl-oguz3561 canım 32 haftada sizin gibi benim kızıma da dr böbrek büyümesi var 8 e 7 dedi sonra 34 hafta kontrolümüzde kücülmüştü son kontrolde de bir büyüme görünmüyordu çok şükür doğunca yine de kontrol edilecek doğuma kadar yada doğumda kücülüyor kücük tuvaletini yaptıkca diyorlar çok nadir tedavi edilmesi gereken kalıyormuş oda ilaçla imiş arkadasımın kızının da doğumdan sonra 5.gün kontrolde bişey kalmamış onunda aynı büyüme var denilmiş kalbimizi temiz tutalım 🙏 sağlıkla gelsinler inşallah çoğu bebekte oluyormus