Aycan1990 ilk haftalarda öyle oluyor zaten. Normaldir. Halsizlik olur, uyku basar, sonra yavaş yavaş geçer. Ama nerdeyse 3-4 hafta böyle devam eder. Evde size yardım edecek biri olması lazım. Yoksa bur şeyler yemedikçe daha da halsizleşirsiniz. Geçmiş olsun demek isterim ama, hamileliğin özelliği bu😊 Allah isteyen her kadına nasip etsin.