hilall02 ben sezeryan doğum yaptım sütüm hemen ilk gün geldi. Yaptığım tek şey hiç biseyi kafaya takmamak oldu. Gelirse gelir, gelmezse dünyanın sonu diil mama veririm önemli olan bebegimin doymasi diye düşündüm..
Bazı şeyleri saplantı haline getirmeyip akışına bırakmak gerekiyo bence..