bana dün söyledi doktorum, aslında hıçkırık değilmiş, ritmik hareketmiş onlar ama genelde herkes hıçkırık diye ttabir ediyor.. benim 29. haftada başladı.. ve bu ritmik hareketleri hep günün belli saatlerinde oluyor.. güzel bir duygu , allah herkese yasatsın ınsallah...