gozdem06
Merhaba kızlar ben 16 haftalığım bugün doktora gittim decavite başla dedi.11 haftamda folik asiti bıraktırdı 16 ya kadar bişi kullandırtmadı. Siz hangi vitamin yada ilaçları kullanıyorsunuz?
dentem61
bana da decavit berdi birde demir ilacı verdi ama kullanmıyorum midem bulanıyor diye bilmiyorum ne olucak
_Kubra_
Gnyo ferro sanol - demir ilacı
Regenesismax -omega3 multivitamin
Coledan d3 -d vitamini
Bunları günlük kullanıyorum
2.3 günde birde kramp ve agrılar için magnezyum ..
Betulaks
Ben riskli gebe oldugum için sabahları corasprın kan sulandırıcı sonra positif previt dıye vıtamın ilacı sonra sprey şeklınde d vıtamını içindeki d vıtamın oranı daha fazla ve direk kana karışıyormuş side fer toz şeklınde kan ilacı kullanıyorum serklajlı oldugum için kabız olmamam gerektiği için toz verdi gece de progestan alıyorum 17 haftalığım 😀😀 daha ne olsun