sumsahin Şöyle söyleyeyim,doğum yaptığım hastanede,oğlumu bronşit nedeniyle yatırmam gerekti,doktorumuz yatış verdi neyse biz odayı günlük 250 liraya tuttuk herşey dahildi,neyse oğlum ilk buharını ilk serumunu aldıktan sonra çıkmak zorunda kaldık,akşamsı hastaneden çıkış yapacağımız zaman bizden 450 liraya yakın bi para istediler tam hatırlamıyorum şuan küsüratını,neyse ödedik çıktık banada eşimede çok fazla geldi,bi kaç gün geçti gidip ayrıntılı fatura istedim,ne işlem yaptımda bu kadar uçtu fiyat diye sormak istedim,ayrıntılı faturayı verdiler ve benim paramın 250 lirasına yakın geri iade etiler,sorduğumda ise kusura bakmayın yanlışlık olmuş fazla tedavi girmişiz falan dediler,bende baya kızdım ben o an bu parayı size verebilirim ama başka biri olsa ya veremese dedim,haklısınız özür dileriz falan dediler,o gün bugündür özel hastanede yaptığım her işlemde ayrıntılı fatura isterim