demet56bungl
demet56bungl Canım ben 41 yaşındayım.7 yıllık evliyim.7 başarısız tüp bebek denemem oldu.Annemi ve babamı 40 gün arayla kanserden kaybettim.Dedim tamam annemle babam öldü.Artık hiçbirşeyi zorlamayacağım.Allahın dediği olur.....Ama onları kaybettikten tam 8 ay sonra sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim.Hem de normal yolla.Önce Allahın izniyle tabiki ama onları hastalıklarında eşimle baktığımız için çok dualarını aldık.Şimdi 22.haftadayım.Şükür.Sakın ümitsizliğe kapılma.En büyük tavsiyem her ilişkinde aklınızda sakın hamilelik olmasın.Cahil insanlarla muhatap olma ve bol bol dua et.