Pureloveee Herkese merhaba 8+5 hamileyim ama 2-3 gündür kasıklarıma ve belime ağrılar giriyo adet sancısı gibi, daha sonra göğüslerimde ki hassasiyet azalıyo bazen oluyo ama genel de azalıyo hassasiyet ve su gibi akıntım oluyo kokusuz su gibi rengi de öyle su renginde ama ara ara oluyo bunlar sıkıntılı bi durum mu acaba? Hani 20-30 haftalık olsam suyum sızıyo derim ama daha 8+5 haftalığım korkuyorum tüp bebek ile oldu bi de 😞😞😞
Ebruas Bana doktorum kan görmedikçe ve şiddetli ağrın olmadıkça sorun yok demişti. tüp bebek değilim ama belirtiler değişmez herhalde hafif ağrılar oluyordu ve o sıvı akıntı olabilir ilk aylar ve son aylar artıyor 🤦♀️
Pureloveee Ebruas öyle mi çok sağolun o kadar seneden sonra olunca insan böyle herşeyde heyecan yaratıyo kendine 😊
Ebruas Pureloveee benimde 3 yıl sonra oldu mucize bebek 😊 çok rahatsız ederse yine bir doktorunuzu arayın işin eğitimini almış sonuçta içiniz daha çok rahat eder.
Pureloveee Ebruas evet haklısınız salı günü kontrolüm var ama yarında böyle bi sıkıntım olursa doktorumu bi ariyim diyorum 😊